Peneyforum Index du Forum Peneyforum
Forum de la Jeunesse de Peney

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

situatie is heel anders

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Peneyforum Index du Forum -> Forum Publique de la Jeunesse de Peney -> Annonces
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
lasky1994
Ecrivain qui se tait jamais
Ecrivain qui se tait jamais

MessagePosté le: 11/02/2018 05:05:36    Sujet du message: situatie is heel anders Répondre en citant

"De eerste kwaliteit die moet worden onderzocht, is de elastische reactiviteit van spiervezels. Zoals we weten, kan reactiviteit worden ingeroepen wanneer er een ondersteuning voor een onderneming is. Op een zeer hard oppervlak zijn de aflossingsfase van de looppas, de daaropvolgende laadfase en dan de elastische respons volledig afhankelijk van de spiervezels van de atleet, omdat het loopoppervlak weinig of geen energie absorbeert. Deze situatie is gunstig voor atleten met een hoge elasticiteit en stelt hen in staat om de technische effici?ntie te verbeteren, de energiekosten te verlagen en zo hoge snelheden te handhaven gedurende langere perioden. Wanneer het loopvlak elastisch is, bijvoorbeeld in het geval van binnenbanen Adidas Superstar Dam die op verhoogde panelen zijn gebouwd, is de aflossingsfase langer, wordt de reactieve respons vertraagd en de intensiteit ervan verminderd. De effici?ntie wordt echter niet verminderd, omdat het oppervlak zelf de opgeslagen elastische energie retourneert, waardoor een terugstooteffect op de tastvoet ontstaat.

De situatie is heel anders wanneer, zoals vaak het geval is in langlaufen, het loopoppervlak energie absorbeert maar niet reactief is. De voet zakt weg in het zachte, modderige oppervlak en de elastische kracht, zowel van de reactiviteit van de atleet als het rebound effect van de grond, wordt ineffectief. Bij de meeste midfondlopers komt een hoge spierreactiviteit overeen met een laag algemeen sterktepeil, omdat de elastische component van de spier meer is ontwikkeld dan de contractiele component. Bijgevolg zijn de betere Adidas Superstar Donna klasse atleten vaak gehandicapt, in tegenstelling tot atleten met meer kracht en minder elasticiteit - degenen die een "laag", bijna "trekken", actie gebruiken. "Vrijwel waardeloze waterval. Dat was de grote verleiding van de wandeling en de waterval voldeed niet aan de hype. Het eindigde verder dan we dachten, dus alleen ik en mijn broer gingen de hele weg. Toen moesten we het pad op slepen en de waardeloze / steile weg afdalen in een minivan om de rest van de familie onderaan op te halen. Ik moet zeggen dat het best wel leuk was om dat ding te rijden met mensen die ons gekke blikken gaven en waarschijnlijk wtf dachten. Na enig voorzichtig manoeuvreren draaiden we zelfs het ding om en haalden het eruit. Ik heb wat vragen gekregen over mijn commentaar op de cross-country race dat mijn hardloopvorm / mechanica niet bij dat type race past. Adidas Superstar Dames Zwart Eerst gaan we met de simpele uitleg dat ik een rhythm runner en atrack type runner ben. Dit betekent dat ik het beste ren als ik op een bepaald ritme stap met mijn pas. Dit kan niet gebeuren op een modderige / heuvelachtige crosscountrybaan omdat de koers en dus mijn pas altijd aan het veranderen is. Een ander ding dat in factor komt is de grond. Met modder verlies ik veel van de kracht omdat ik niet het mooie rebound-effect krijg van een hard oppervlak (zoals atrack).

Dat zou de meeste voldoening moeten geven, maar ik weet dat velen op zoek zijn naar een complexe / wetenschappelijke verklaring. Aangezien ik lui ben en geen zin heb om in een grote spiel-onmechanica te gaan (misschien later), zal ik plaatsmaken voor een recent artikel dat ik lees dat in feite de vraag stelt waarom bepaalde atleten sneller / langzamer kunnen rennen Nike Air Max 2017 Dame in vergelijking met hun tracktijden . It's van Renato Canova en werd Nike Air Max Command Damen gepubliceerd in New Studies in Athletics. Hier zijn de openlijke fragmenten met betrekking tot mechanica en CC:
Publicité

MessagePosté le: 11/02/2018 05:05:36    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Peneyforum Index du Forum -> Forum Publique de la Jeunesse de Peney -> Annonces Toutes les heures sont au format GMT
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation