Peneyforum Index du Forum Peneyforum
Forum de la Jeunesse de Peney

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

ter, elk element een gebro

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Peneyforum Index du Forum -> Forum Publique de la Jeunesse de Peney -> Annonces
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
caicai2017
Ecrivain bavard
Ecrivain bavard

MessagePosté le: 20/11/2018 02:00:22    Sujet du message: ter, elk element een gebro Répondre en citant

Je zei dat je zaterdag om 5:00 uur op was, om te zien of de Air Force 1 Adidas NMD Femme uitverkocht zou gaan worden. Ga je hetzelfde doen voor de Vandal?
Ja zeker. De Vandaal voor mij is een van die dingen waar ik me niet zo druk over maak, omdat het zo draagbaar is dat ik bijna als, als het uitverkocht is, geweldig is. Als het niet meteen uitverkocht is, dan Nike Air Max 90 Womens is dat ook goed, want ik wil dat de juiste mensen de gelegenheid krijgen om dit te dragen, want deze schoen gaat voor mij niet zozeer over de restwaarde. Het gaat meer om het hebben van het in je garderobe als een Zwitsers zakmes. Het is een probleemoplosser en het hoeft niet noodzakelijk iets te zijn dat op de secundaire markt wordt doorverkocht.
Het verkopen van een schoen die mensen daadwerkelijk gaan dragen, is eigenlijk een revolutionair concept in 2018.
Het is geen gimmick. Deze schoen Nike Air Presto Mujer is voor jou om te dragen en om er echt heel verdomd goed uit te zien. Als we Nike Air Max 2017 Mujer onszelf voorstellen, is het de naam die we als kind hebben gekregen. Mijn naam is Gaagwagyehe: de zon leunt, de bol gaat naar beneden, net als de zonsondergang. "
Deze lijn van Jeremy Thompson, lid van de Iroquois Confederacy of the Onondaga Nation en professionele Nike Air Max 2017 Mujer lacrossespeler, illustreert de Nike N7-collectie van deze zomer: schoeisel en kleding ge?nspireerd door de verticale uitgestrektheid van hemel en water, elk element een gebroken broer of zus van de ander, buigend in veel blues als de zon in de horizon valt.
De indigoprint van de collectie, ge?nspireerd op het beeld van de lucht die op water reflecteert, werd gemaakt door middel van een natuurlijke verven waarbij bloemen werden verzameld, gemengd door een gigantisch vat en geproduceerd op een groot Nike Air Max Vision Womens stuk stof. De afbeelding werd vervolgens gescand om de kleur te sublimeren op Nike Roshe Run Mujer technische sportkleding. De print verschijnt prominent in de damescollectie, die de spiertank, compressiebroek en Air Max 1 bedekt. ??Het zit ook op de unisex-cap en de hakken van zowel de heren N7 Air Max Motion LW en de N7 Kyrie 4, die ook te zien is een Tribal zegelstempel met staande rots.
Het zegel van de Standing Rock Sioux Tribe heeft een speciale betekenis voor Irving: de overleden moeder van de point guard, Elizabeth Ann Larson, was een ingeschreven lid van de Standing Rock Sioux-natie. Irving benaderde Nike en vroeg om het zegel van de tribuun in de schoen te verwerken. Ik voel me nederig dat we de tribal-zegel van Standing Rock op deze N7-schoen konden plaatsen, "zegt Irving. "Ik ben trots op mijn persoonlijke geschiedenis, dus deze kans om mijn www.montajesavila.es familie te vertegenwoordigen en de Standing Rock Sioux Tribe is een ongelooflijke Nike Air Max 2017 Homme eer. Mam, dit is voor jou. Ik hou zoveel van je. "Het andere grote grafische symbool in de collectie is de chevron, een terugkerend patroon in de Indiaanse iconografie dat zichtbaar is in de plooi van een pijl, beadwork en pantserborstplaten. Sporen van de chevron zijn ook diep ingebed in lacrosse; de hoodie van de collectie gebruikt het symbool om elleboogbeschermers na te bootsen, en biedt thompson in de hitte van spelen een kritische bescherming. Zeven balken, bepalend voor de betekenis van het nummer in de N7-collectie (de missie luidt: "Bij elke afweging moeten we rekening houden met de impact van onze beslissingen op de zevende generatie"), stel het klassieke patroon Nike Air Huarache Femme samen
Publicité

MessagePosté le: 20/11/2018 02:00:22    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Peneyforum Index du Forum -> Forum Publique de la Jeunesse de Peney -> Annonces Toutes les heures sont au format GMT
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation